Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Γραμματεία και Διοίκηση

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Η Γραμματεία συντονίζει και υποκινεί το μηχανισμό λειτουργίας των Τμημάτων του Δήμου. Υποβοηθάει το Δημοτικό Συμβούλιο στη λήψη των αποφάσεών του, παρέχοντάς του στοιχεία και πληροφορίες που συλλέγει από τα υπόλοιπα Δημοτικά Τμήματα και άλλες πηγές, αφού προηγουμένως τα μελετήσει και τα επεξεργαστεί κατάλληλα. Είναι το όργανο που χρησιμοποιεί ο Δήμαρχος ως η μόνη Εκτελεστική Αρχή του Δήμου για εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

Αρμοδιότητες:

  • Επιμελείται την παραλαβή και το χαρακτηρισμό όλων των εισερχομένων – εξερχομένων αιτήσεων και εγγράφων της αλληλογραφίας, καθώς και την άμεση και σωστή διανομή των προτύπων ανά Τμήμα ή Διεύθυνση.
  • Τηρεί Μητρώο και ατομικούς φακέλους του προσωπικού.
  • Τηρεί Μητρώο των δικαστικών υποθέσεων του Δήμου.
  • Τηρεί Μητρώο προσφορών.
  • Ασχολείται με την τήρηση των πρακτικών του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Ασχολείται με τη μελέτη και εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και δίνει κάθε αναγκαία πληροφορία για τη σωστή εφαρμογή τους.
  • Εκδίδει ή κοινοποιεί εγκυκλίους, προς το προσωπικό.
  • Ασχολείται επίσης με:

-Ευρωπαϊκά Θέματα

-Τροχονομία

-Πολιτικούς Γάμους

-Αθλητικό Κέντρο

  • Παρακολουθεί και χορηγεί τις άδειες ανάπαυσης και ασθενείας του προσωπικού.
  • Φροντίζει για την εκπαίδευση όλων των υπαλλήλων του Δήμου.

 

 

Back to top